FAQ Serv-e-go

Dostęp do narzędzia

• Czy mogę uzyskać dostęp do tego narzędzia z mojego smartfona lub tabletu?

    Dostęp do tego narzędzia możliwy jest tylko z poziomu przeglądarki internetowej. Witryna jest zoptymalizowana do przeglądania jej na tablecie lub komputerze o...

• Czy mogę uzyskać dostęp do szczegółowego danych instalacji mojego klienta bez jego zgody?

    Nie, nie będziesz mógł sprawdzić danych instalacji swojego klienta bez jego zgody. Na swojej liście zobaczysz centralę TaHoma klienta, ale nie będziesz mieć dostępu do...

• Jak mogę wyświetlić konkretną centralę TaHoma z mojej listy instalacji?

    Pierwszym krokiem jest zarejestrowanie centrali TaHoma klienta i przypisanie jej do swojego konta Pro. Twój klient będzie musiał następnie aktywować swoją centralę...

• Jak mogę uzyskać dostęp do tego narzędzia?

    Dostęp do narzędzia można uzyskać bezpośrednio ze strony somfybiznes.pl, po zalogowaniu się na swoje konto.