FAQ TaHoma switch Hard / Compat

Ile urządzeń i scenariuszy mogę skonfigurować za pomocą TaHoma Switch?

          Do TaHoma switch można podłączyć do 200 urządzeń i zaprogramować do 40 różnych scenariuszy.

Jak działa moja instalacja w przypadku przerwy w dostawie Internetu?

          Bez internetu zdalne sterowanie za pośrednictwem aplikacji TaHoma nie jest już dostępne. Natomiast skonfigurowany kalendarz nadal działa....

Czy funkcja geolokalizacji jest zintegrowana z TaHoma Switch?

          Funkcja geolokalizacji nie jest natywnie zintegrowana z przełącznikiem TaHoma. Możesz jednak aktywować tę funkcję za pośrednictwem IFTTT.

Jakie funkcje są dostępne w produktach partnerskich?

          Wszystkie funkcje dostępne w produktach partnerskich są wymienione w tabeli kompatybilności.

Jaka jest procedura wymiany TaHoma V2 na TaHoma Switch?

          W przypadku wymiany TaHoma V2 na TaHoma switch konieczne jest ponowne przeprowadzenie całej instalacji.

Jaka prędkość Internetu jest wymagana, aby instalacja mojego TaHoma switch działała poprawnie?

          TaHoma switch nie wymaga do prawidłowego działania dostępu do Internetu szerokopasmowego.  Dodanie kamer wideo ma jednak na celu...

Czy mój klient może zresetować swoją instalację?

          Tak, Twój klient może zresetować swoją instalację.