FAQ serv-e-go

Produkty kompatybilne

• Czy mogę zobaczyć urządzenia dodane przez mojego klienta po pierwszej instalacji?

    Tak. Klient po zatwierdzenia usługi daje Ci dostęp do swojej instalacji i listy dodanych urządzeń. Nawet tych, które doda samodzielnie w późniejszym czasie.

• Czy produkty innych marek grupy Somfy są kompatybilne?

    Nie, produkty innych marek grupy Somfy nie będą wyświetlane na liście produktów. Dlatego nie będzie można używać tego narzędzia do konserwacji i serwisowania tych...

• Czy produkty innych marek są kompatybilne z tym narzędziem?

    Nie, produkty innych marek nie będą wyświetlane na liście produktów. Dlatego nie będzie można używać tego narzędzia do konserwacji i serwisowania tych urządzeń. 

• Jeśli używam odbiornika io-homecontrol do sterowania przewodowymi rozwiązaniami Somfy, to czy będę mieć dostęp do większej ilości informacji tego produtku?

    Nie, ten odbiornik umożliwia tylko sterowanie napędem przewodowym za pomocą nadajnika radiowego Nie zbiera danych z napędów. Dlatego nie będziesz mieć dostępu do...

• Czy istnieje różnica między urządzeniem działających po protokole RTS i io-homecontrol?

    Tak, produkty io-homecontrol dostarczają informacji zwrotnych na temat ich stanu. W przypadku tych produktów dostępne są bardziej szczegółowe informacje w narzędziu...

• Jakie są kompatybilne produkty?

    Wszystkie produkty marki Somfy podłączone do centrali TaHoma Twojego klienta będą widoczne na liście produktów. Produkty innych marek nie pojawią się na tej liście. W...