OD 1 LIPCA 2021 ZWROTY I REKLAMACJE W SOMFY TYLKO ON-LINE

W "SOMFY W CHMURZE" jest dostępna nowa funkcjonalność, która pozwoli dokonać ZWROTU TOWARU bez potrzeby wypełniania drukowanych formularzy.

W łatwy sposób, korzystając ze zbioru danych można przesłać do nas informacje o potrzebie dokonania zwrotu.

Czas na dokonanie zwrotu zostaje wydłużony aż do 30 dni.

Ważna informacja: od 1 lipca br. dokonanie zwrotów i reklamacji będzie możliwe tylko przez portal on-line.

Jak postępować w przypadku zgłoszenia zwrotu lub reklamacji?

WEJDŹ NA SOMFY W CHMURZE

Wejdź na stronę i wpisz swój login (numer Klienta) oraz hasło
1. Jeśli masz swoje konto, ale nie pamiętasz hasła:
- Odzyskaj je samodzielnie wybierając opcję
"Nie pamiętasz hasła?"
2. Jeśli nie masz swojego konta
- Wybierz opcję "Pierwsze logowanie"
- Wpisz numer klienta Somfy i aktywuj konto


Jednocześnie informujemy, że w okresie przejściowym od 26 maja do 1 lipca br. dokonanie zwrotu będzie możliwe również w tradycyjny sposób.