Aktualizacja serwerów TaHoma
202011 Aktualizacja serwerów TaHoma

Aktualizacja serwerów TaHoma zostanie przeprowadzona 1 grudnia 2020 roku

 KIEDY?

 Wtorek, 1 grudnia 2020 r.

 URZĄDZENIE?

 TaHoma: aktualizacja serwera i aplikacji mobilnych

 ETAPY AKTUALIZACJI I OGRANICZENIA FUNKCJI

 Krok 1: aktualizacja serwera od godz. 10:00 do 12:00

 Na tym etapie:

Aktywacja central TaHoma lub Connexoon nie będzie możliwa. Brak możliwości dostępu do interfejsów TaHoma i Connexoon (poprzez sieć lub aplikacje).

Następujące funkcje pozostają dostępne:

  • Scenariusze i smart harmonogramy już zapisane będą wykonywane normalnie.
  • Funkcje bezpieczeństwa pozostają aktywne.

Zakończenie tego etapu i zniesienie ograniczeń planowane jest na godzinę 12:00.

Krok 2: aktualizacja centrali TaHoma od godziny 12:00

Po zaktualizowaniu serwera użytkownik może samodzielnie zaktualizować swoją centralę TaHoma z poziomu interfejsu internetowego lub aplikacji na tablecie.

Dopóki centrala TaHoma nie zostanie zaktualizowana, funkcjonalności będą ograniczone (niemożliwe będzie m.in. modyfikowanie oprogramowania, dodawanie sprzętu...) .

CZEGO DOTYCZY AKTUALIZACJA?

Aktualizacja kompatybilności

Kluczowym założeniem naszej strategii So Open jest rozwój projektów partnerskich mających na celu zaoferowanie użytkownikom pełnego smart ekosystemu i budowanie pozytywnych doświadczeń z naszą marką.

Dzięki najnowszej aktualizacji serwera zgodność Apple HomeKit z TaHoma będzie skuteczna.

Sprawdź listę kompatybilnych produktów do osłon zewnętrznych.

 

POTRZEBUJESZ POMOCY ? MASZ PYTANIE?

Skorzystaj z naszego wsparcia technicznego!

Zadzwoń na numer: 22 509 53 00

Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 oraz w sobotę od 9:00 do 16:00. Opłata za połączenie jest zgoda z cennikiem Twojego operatora.