Aktualizacja serwerów TaHoma
Aktualizacja serwerów TaHoma zostanie przeprowadzona 1 grudnia 2020 roku
KIEDY?
Wtorek, 1 grudnia 2020 r.
URZĄDZENIE?
TaHoma: aktualizacja serwera i aplikacji mobilnych
ETAPY AKTUALIZACJI I OGRANICZENIA FUNKCJI
Krok 1: aktualizacja serwera od godz. 10:00 do 12:00
Na tym etapie:
Aktywacja central TaHoma lub Connexoon nie będzie możliwa. Brak możliwości dostępu do interfejsów TaHoma i Connexoon (poprzez sieć lub aplikacje).
Następujące funkcje pozostają dostępne:
- Scenariusze i smart harmonogramy już zapisane będą wykonywane normalnie.
- Funkcje bezpieczeństwa pozostają aktywne.
Zakończenie tego etapu i zniesienie ograniczeń planowane jest na godzinę 12:00.
Krok 2: aktualizacja centrali TaHoma od godziny 12:00
Po zaktualizowaniu serwera użytkownik może samodzielnie zaktualizować swoją centralę TaHoma z poziomu interfejsu internetowego lub aplikacji na tablecie.
Dopóki centrala TaHoma nie zostanie zaktualizowana, funkcjonalności będą ograniczone (niemożliwe będzie m.in. modyfikowanie oprogramowania, dodawanie sprzętu...) .
CZEGO DOTYCZY AKTUALIZACJA?
Aktualizacja kompatybilności
Kluczowym założeniem naszej strategii So Open jest rozwój projektów partnerskich mających na celu zaoferowanie użytkownikom pełnego smart ekosystemu i budowanie pozytywnych doświadczeń z naszą marką.
Dzięki najnowszej aktualizacji serwera zgodność Apple HomeKit z TaHoma będzie skuteczna.
Sprawdź listę kompatybilnych produktów do osłon zewnętrznych.
POTRZEBUJESZ POMOCY ? MASZ PYTANIE?
Skorzystaj z naszego wsparcia technicznego!
Zadzwoń na numer: 22 509 53 00
Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 oraz w sobotę od 9:00 do 16:00. Opłata za połączenie jest zgoda z cennikiem Twojego operatora.