• Aktywowałem już wiele central, ale przez stronę Somfy-connect. Czy te centrale również będą wyświetlane w Serv-e-Go?
        	FAQ serv-e-go
        
						Aktywacja & Instalacja
	
		
			
	
		
			
				
					
						
		
		
	
		
			
					
				
				
		
	
	
		
		• Aktywowałem już wiele central, ale przez stronę Somfy-connect. Czy te centrale również będą wyświetlane w Serv-e-Go?
	
	
		
	
		
			
			
				
			
		
	
	

Centrale TaHoma aktywowane za pośrednictwem strony Somfy-Connect nie są połączone z Twoim kontem Pro, więc nie będą widoczne w Serv-e-Go. Ale nadal można połączyć te urządzenia z Twoim kontem Pro, już po ich aktywacji. Możesz zarejestrować te centrale na swoim koncie Pro bezpośrednio w narzędziu Serv-e-go lub kontaktując się z działem technicznym Somfy. Będziesz musiał podać kod PIN centrali TaHoma klienta i jego adres email.
