• Mój klient ma już centralę TaHoma i chcę rozwiązać problem z jego instalacją z poziomu narzędzia Serv-e-Go, czy to możliwe?
        	FAQ serv-e-go
        
						Aktywacja & Instalacja
	
		
			
	
		
			
				
					
						
		
		
	
		
			
					
				
				
		
	
	
		
		• Mój klient ma już centralę TaHoma i chcę rozwiązać problem z jego instalacją z poziomu narzędzia Serv-e-Go, czy to możliwe?
	
	
		
	
		
			
			
				
			
		
	
	

Najpierw musisz upewnić się, że TaHoma Twojego klienta znajduje się na Twojej liście central w narzędziu Serv-e-Go. Jeśli TaHomy nie ma na Twojej liście, to musisz wysłać prośbę do danego klienta o zostanie jego instalatorem. Jest to możliwe z poziomu Serv-e-Go, a potrzebujesz do tego kod PIN TaHomy klienta i adres email, który jest przypisany do jego konta. Gdy TaHoma Twojego klienta pojawi się na Twoje liście instalacji, możesz sprawdzić jego urządzenia i interweniować zdalnie.
