Widok zawartości stron

FAQ pro app Rejestracja i uruchomienie boksu TaHoma

Wydawca treści

Gdzie znajdę kod QR boksu TaHoma?

Kod QR w TaHoma switch i TaHoma V2 znajduje się na spodzie boksu. W TaHoma Rail-DIN kod QR znajduje się z przodu boksu.

Nie mogę zeskanować kodu QR boksu TaHoma. Co zrobić?

Jeśli nie możesz zarejestrować boksu TaHoma skanerem kodu QR, możesz wprowadzić PIN ręcznie: wpisz 12-cyfrowy kod, który znajduje się na etykiecie boksu.

Czy procedura rejestracji zmieniła się i nie trzeba już podawać adresu e-mail klienta?

Po wprowadzeniu aplikacji TaHoma Pro rejestracja boksu klienta nie wymaga już podania adresu e-mail klienta. Teraz można opcjonalnie podać tylko imię i nazwisko klienta oraz informacje o miejscu...

Czy mogę nadal rejestrować boksy na stronie Somfypro?

Możesz nadal rejestrować boksy na stronie Somfy Pro. Niezależnie od tego, czy rejestrujesz boksy przez aplikację, czy przez stronę internetową, wszystkie boksy znajdą się na Twojej liście. ...

Czy mogę dołączyć już aktywowany boks TaHoma klienta?

Już aktywowany boks TaHoma klienta możesz powiązać ze swoim kontem Pro zarówno przez aplikację TaHoma Pro, jak i Serv-e-go. Wystarczy podać kod PIN boksu TaHoma oraz e-mail klienta użyte jako...

Na budowie lub u klienta nie ma Internetu. Czy mimo to mogę uruchomić program?

Jeśli brak dostępu do Internetu, możesz dokonać lokalnego uruchomienia. Jednak zaleca się połączenie z Internetem, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji.

Jak usunąć instalację klienta z mojej listy?

Aby usunąć instalację klienta ze swojej listy, trzeba przejść do karty danego klienta. Przejdź do szczegółów instalacji, a następnie usuń instalację na dole strony.