FAQ pro app

Rejestracja i uruchomienie centrali TaHoma

Jak usunąć instalację TaHoma klienta z mojej listy?

          Aby usunąć instalację klienta ze swojej listy, trzeba przejść do karty danego klienta, następnie do szczegółów instalacji,  gdzie...

Na budowie lub u klienta nie ma Internetu. Czy mimo to mogę uruchomić instalację z TaHomą?

          Jeśli nie ma dostępu do Internetu, to wówczas możesz dokonać lokalnego uruchomienia. Jednak zalecamy wykonywanie tej czynności z...

Czy mogę dołączyć wcześniej aktywowaną centralę TaHoma klienta do mojej listy urządzeń?

          Wcześniej aktywowaną centralę TaHoma klienta możesz powiązać ze swoim kontem Pro zarówno przez aplikację TaHoma Pro, jak i Serv-e-go. ...

Czy nadal mogę rejestrować centrale na stronie somfybiznes.pl?

          Możesz nadal rejestrować centrale na stronie somfybiznes.pl. Niezależnie od tego, czy rejestrujesz centralę przez aplikację, czy przez...

Czy procedura rejestracji zmieniła się i nie trzeba już podawać adresu e-mail klienta?

          Po wprowadzeniu aplikacji TaHoma Pro rejestracja centrali klienta nie wymaga już podania adresu e-mail klienta. Teraz można opcjonalnie...

Nie mogę zeskanować kodu QR centrali TaHoma. Co zrobić?

          Jeśli nie możesz zarejestrować centrali TaHoma skanerem kodu QR, możesz wprowadzić kod PIN ręcznie: wpisz 12-cyfrowy kod, który...

Gdzie znajdę kod QR centrali TaHoma?

          Kod QR central TaHoma switch i TaHoma V2 znajduje się na spodzie urządzenia. W przypadku centrali TaHoma DIN kod QR znajduje się z...

Co zrobić, aby zarejestrować centralę klienta?

      Centralę klienta można zarejestrować poprzez stronę somfybiznes.pl wybierając zakładkę Wsparcie -> Aktywuj TaHoma -> Aktywuj Dla Klienta i...