Widok zawartości stron

FAQ PRO APP Zaloguj się / Utwórz konto

Wydawca treści

Jak wejść do aplikacji

Obejrzyj wideo  

Nie mam dostępu do strony Somfypro. Czy mimo to mogę otworzyć aplikację?

Do aplikacji TaHoma Pro wchodzi się przy użyciu danych do logowania Somfy Pro. Zatem jeśli nie masz dostępu do strony Somfy Pro, nie możesz wejść do aplikacji TaHoma Pro. Utworzenie konta jest...

Chciałbym utworzyć dostępy także dla innych pracowników mojej firmy. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz zapewnić dostęp także innym pracownikom firmy, musisz utworzyć dla nich subkonta w swojej strefie na stronie Somfy Pro. Subkonta można utworzyć tylko przez konto główne. ...

Czy interfejs na subkontach jest taki sam jak na koncie głównym?

Subkonta mają taki sam interfejs i dostęp do tej samej listy boksów klientów co konto główne.

Czy mogę używać aplikacji, jeśli nie mam sieci mobilnej lub Internetu?

Aby otworzyć aplikację i jej używać, potrzebny jest dostęp do sieci mobilnej (3G/4G). Jednak po otwarciu aplikacji niektóre funkcje, takie jak sparowanie produktu z boksem TaHoma, są dostępne...