FAQ - REJESTRACJA, NOWY UŻYTKOWNIK, NOWI KLIENCI
CZY MASZ TRUDNOŚCI Z POŁĄCZENIEM SIĘ Z SOMFYPRO?
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA
  •  Jaki jest mój login?

 

Od 10 marca Twoim loginem do SomfyPRO może być jedynie adres e-mail.
W środę 3 marca wysłano wiadomość e-mail do wszystkich klientów, których login się zmienił. Pamiętaj, aby sprawdzić swoją skrzynkę odbiorczą lub folder spam.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail do logowania, zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem handlowym lub naszym działem marketingu.

 

 

  • Zapomniałem hasło, co mam zrobić?

 

Ze względu na bezpieczeństwo dostępu Twoje hasło jest zaszyfrowane i nikt poza Tobą nie ma do niego dostępu.

Jeśli nie pamiętasz już swojego hasła, zachęcamy do skorzystania z funkcji „zapomniałem hasła”. Otrzymasz wiadomość e-mail umożliwiającą zresetowanie hasła.

Przypominamy, że to hasło jest unikalne dla wszystkich aplikacji Somfy (Tahoma, Connexoon, Somfy Keys, Thermostat i Somfy Protect) oraz przestrzeni SomfyPRO.

 

 

  •  Po zresetowaniu hasła nie otrzymuję wiadomości e-mail?

 

Wiadomość e-mail umożliwiająca zresetowanie hasła zostanie wysłana z następującego adresu e-mail: no-reply@smartsecurity.somfy.com

Prosimy o sprawdzenie tego e-maila w Twoich wiadomościach spamowych.

W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem handlowym lub naszym działem marketingu.

 

 

  •  Jak zmienić hasło?

 

 Możesz zmienić swoje hasło w dowolnym momencie ze swojej przestrzeni SomfyPRO.

Hasło, które zdefiniujesz, będzie dotyczyło wszystkich aplikacji Somfy (Tahoma, Connexoon, Somfy Keys, Thermostat, Somfy Protect) oraz Twojej przestrzeni SomfyPRO.

Na przykład, jeśli posiadasz centralę TaHoma, której adres e-mail logowania jest identyczny z Twoim dostępem do SomfyPRO, zdefiniowane przez Ciebie hasło zastąpi również Twoje hasło logowania do TaHomy.

 

 

  • Jak aktywować dostęp do pracownika mojej firmy?

 

Możesz utworzyć dostęp dla pracownika Twojej firmy z poziomu głównego konta SomfyPRO i zdefiniować jego prawa dostępu do różnych usług. Wystarczy zalogować się do przestrzeni SomfyPRO.

 

  • Kliknij „Zarządzaj użytkownikami”
  • Wpisz dane e-mail, nazwę i sprawowaną funkcję użytkownika
  • Nadaj uprawnienia


Nowy użytkownik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiającą zapisanie hasła.
Możesz usunąć ten dostęp w dowolnym momencie ze swojego konta SomfyPRO w sekcji „Zarządzaj użytkownikami”.

 

  •  Czy mogę zmienić adres e-mail logowania / połączenia?

 

Nie możesz samodzielnie zmienić adresu e-mail logowania do SomfyPRO.
Tylko Somfy może dokonać tej zmiany na Twoim koncie.
 

Możesz poprosić o zmianę tego adresu e-mail swojego przedstawiciela handlowego lub dział marketingu.

 Po zmianie adresu otrzymasz e-mail umożliwiający sprawdzenie nowego dostępu i zapisanie hasła.
Stary dostęp do SomfyPRO zostanie dezaktywowany.